2009-09-02

"Laughter through tears is my favourite emotion"

Jag trivs så bra med min kurs att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Vi har fått vår första skrivuppgift och jag funderar och funderar och tittar på min loggbok som ska vara med mig i alla väder "om andan skulle falla på". Inse att detta ingår i kursen! Att ha en bok med sig hela tiden där man skriver ner precis vad man känner för, när man känner för det, om man känner för det. IIIIIHH, jag är så förväntansfull att det är löjligt. Vi har alldeles lagom med grejer på schemat med väldigt trevliga lediga dagar, men eftersom det är en heltidskurs förväntas vi skriva och läsa varje dag, eftersom det är så vi lär oss. Bara läsa och skriva i största allmänhet sådär. *dansar segerdans* Det är så härligt när allt känns så rätt och bra och fint. Nu gäller det bara att komma igång också. Puh.
För övrigt så har jag träningsvärk i benen. Känns som det är relevant. Eller också inte. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar