2009-06-26

Aufwiederschnitzel

Efter en något omtumlande dag där allting gick lite snett hela tiden är det väldigt skönt att sitta i pyjamas och vara på väg mot sängen. Jag har sovit ungefär 5 h/natt i över en vecka nu, och är rätt trött vid det här laget. Tyvärr är jag en sån som behöver sova rätt mycket för att vara eh, stabil, och som grädde på moset så vaknade jag i morse med en förkylning på G. Ostabil och snorig. Toppen. Har hällt i mig enchinagard hela dagen i hopp om att snoret ska hålla sig borta ett par dagar till. Hoppas inte alldeles för mycket. Imorgon bitti åker i alla fall jag och lillebror till farmor och farfars landställe över helgen och hälsar på dem. Stackars farfar fick lite problem med hjärtat dagen efter vi bestämt att jag och lillebror skulle åka upp till dem i alla fall (hela familjen inbjuden, föräldrar tackar nej pga andra vänner som är bjudna hit, lillebror och jag inte intresserade av vänner som är bjudna hit, vill hellre äta bullar hos farmor och farfar och sova i gäststugan, föräldrar säger okiedokie, ha det så kul); i alla fall så kom farfar hem från sjukhuset idag och insisterade på att vi skulle komma i alla fall, så då gör vi det också. Har laddat batterierna till allting så jag ska kunna ladda mina egna. Och nu ska jag sova, som sig bör när man inte riktigt vet vad man gör. Hoho, så rolig jag är. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar